Samarbeid mellom heim og skule

Heim og skule er gjensidig avhengig av kvarandre, og god kommunikasjon bidreg positivt til skulen sitt arbeid med elevane sin læring oppvekstmiljø. 

Når vaksne engasjerer seg, blir elevane meir motiverte for læring, og dei trivst betre. Føresette er viktige støttespelarar i elevane sin skulekvardag, og skal saman med skulen opna døra mot framtida. 

Kven skal du kontakta når? 

 

Faste møtepunkt for samarbeid

Tips til korleis du kan bidra til eit godt samarbeid

  • Snakk med barnet ditt om skulekvardagen, vær nysgjerrig
  • Snakk med kontaktlærar dersom barnet uttrykker å ikkje ha det bra på skulen, eller du er uroleg for noko
  • Vær ein god rollemodell. Korleis du snakkar om skulen, tilsette, andre barn eller føresette - betyr noko
  • Følg med på informasjonen du får frå skulen
  • Delta på møter skulen inviterer til
  • Bruk skulemeldingsappen til å kommunisera med skulen om for eksempel fråvær
  • Engasjer deg i elevgruppa og fellesskapet barnet ditt er ein del av
  • Oppmuntre barnet ditt til å gå på skulen, ha forventningar om at barnet skal delta. Terkselen for å gå på skulen blir høgare til meir fråvære eleven har. Send barnet på skulen til riktig tid. Dersom barnet ikkje vil på skulen, ta kontakt for å finna ut korleis de på beste måte kan hjelpa barnet saman

 

Tips til korleis du kan vera med å påverka

  • Meld deg som klassekontakt. Føresette vel ein eller to klassekontaktar for klassen i starten av skuleåret. Klassekontaktane dannar saman FAU, som er bindeleddet mellom føresette og skulen. FAU vel ein leiar som deltar i Kommunalt FAU i Suldal.  Ein eller fleire representantar i FAU deltar også i skulemiljøutvalet (SMU), som skal sikra at skulen jobbar systematisk for eit godt og inkluderande skulemiljø
  • Samarbeid med klassekontaktane om å laga eit godt og inkluderande felleskap mellom føresette i klassen, og på trinnet/skulen

Kontakt

Profilbilde av Svein Carlos Nilsen Gjil
Svein Carlos Nilsen Gjil
Kommunalsjef oppvekst
E-post
Telefon 99 07 88 63
Mobil 99 07 88 63